Saya Minta Maaf...Sayang!

Hubungan percintaan lebih manis
jika disulamkan
dgn kasih sayang sbgai sebuah persahabatan kan??..


"Awk,igt lagi ta waktu fes time kita jumpe??"
"Awk, wktu tue, awk baru masuk skol saya.."
"Waktu tue, kite dajah 3, tpi awk tinggi mcam dajah 5.."
"Lepas masuk jer, awk da jadi pengawas sekolah.."
"Waktu tue,awk femes giler..mklumla, awk baik,tinggi,
pengawas skolah,..Pandai?? Awk masuk kelas saya,
kelas 2, jdi ta la pandai sgt...ngee~

"Awk, kita da ta jumpe lme kn??"
"Da 6 tahun kita ta jumpe, tpi awk still igt muke
saya..ta berubah ek, muka saya??"

"Awk, wktu awk ckap kat saya yg awk suka saya,
saya ta tahu na ckap ape, kecuali, saya
cuma igtkn, janji saya at seseorg.."

"Awak, awk sakit?.Serius kn?..Btol ta??"
"Awak, kenapa tak cerita at saya..?
"Kenapa ada org lain yg cerita at saya psal nie??

"Awak, awk cakap,impian awk sblom awk pegi adalah
awk na bahagiakn saya,,
sbb tue, awk ta nak gtau kat saya.."
"Awak, awk tahu, kalau itu impian awk, saya
pon ada impian jugak, impian saya, saya na
bahagiakn kedua mak dgn ayah saya..."

"Awak, bila saya cakap, awk kena lawan penyakit awk,.."


"Awak, awk kuat smgt yer, jgn fikir yang bukan2..
Awak,!Saya minta maaf kalau saya penah cakap
sesuatu yg menyakitkan hati awk,,saya doakn awk
cepat baik dan sembuh yer...jgn fikir yg awk ta
mmpu tempuh dugaan nie taw..,"
"Awak,,pasal pnjang hayat awk tue,
ta ya fikir, Doktor Bukan Tuhan..cume awk fikir
kite semua akn kembali ke alam yang kekal, tpi, pnjg hayat
kita,tuhan shja yg tahu,, doktor cuma buat andaian...

"Awak, jgn lupa solat, makan ubat, dan rehat cukup2 yer,,
saya ta nak tgok awk ta cukup rehat...letih je.."

No comments: